30 Second Thursday #1

I found a new link-up I'm pretty excited about.  Don't judge my addiction to link-ups, sometimes they are just fun!

This one also breaks into something that I've wanted to try for a hot minute, but can't ever seem to find the time/balls/plethera of other excuses to do it.... what am I talking about?  VLOGGING!!!

What is a vlog you ask?
Blog+Video= Vlog.
Obviously, the blogging world is full of very creative people who came up with the term.

So the new link-up is a short vlog of no more than 30 seconds talking about a prompt from our hosts.

30 Second Thursdays
Hosts:
Kaitlyn // Wifessionals
Samantha // Hooah And Hiccups
Hallie // Life Oceanside

This week's topic is:
What are the top 3 worst or most annoying things you can think of?



So this was harder for me than expected because I had a LOT more than 30 seconds of things to say about annoying things...  Just saying.

PS.  I hope you're disappointed by the LACK of Southern speech that just happened, because I've been trying to reign that in for years.
PPS.  Isn't it just fabulous how my hair only flips to one side.  Yeah.  No.  Siiiiiiiigh.



So, what did you think of my first vlog?  Are you happy it was just 30 seconds?

Comments

  1. I thought it was great! Thanks for joining us this week.. now following you along! :)

    ReplyDelete
  2. lovin' that southern accent, I am so jealous;)

    hahha I love all of these things, well I actually hate them, but love that you said them!

    Thanks so much for linking up my dear:)

    ReplyDelete
  3. LOL....these are all super annoying!!

    ReplyDelete
  4. I drive 45 minutes to work each way on the interstate and tailgating happens ALL the time! I feel ya there!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've had this problem on rural roads way more than the interstate... People who aren't even going the 45mph speed limit slow down to 25mph to where I AM actually tailgating them because they keep slowing down.. WTF PEOPLE.. HIT THE PEDAL ON THE RIGHT!!!

      Delete
  5. Ugh! These are so annoying specially the slowing down one!

    ReplyDelete
  6. Love the sighing really loud and people not getting the hint, too funny. Definitely know what you mean!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I do the sighing thing at work a lot, so maybe its because those people don't know me as well as friends/family.

      Delete
  7. Dude my hair does the SAME THING. Drives me bananas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The lady that cuts my hair (who has been cutting it since middle school) always comments when I tuck my hair behind my ears IMMEDIATELY after she's done styling. Sometimes she even sighs at me, lol.

      Delete
  8. BAHAHAAHAHAH I love it! People so do not get that! the sighing LOL I have tried over and over!
    It does not work!

    ReplyDelete
    Replies
    1. My family DEFINITELY gets the sighing.. They know when I'm upset. Otherwise, it doesn't seem to work very effectively... Which probably makes people believe I'm nicer than I really am.

      Delete
  9. Great job! And I changed the rules to 30-90 seconds since girls are consistently going over...including me lol... (:

    ReplyDelete
  10. Hahaha... Love that last one!!

    ReplyDelete
  11. I can totally relate to the first one! Drive me NUTS! I want to rear end people all the time haha.

    Bear-yexcitedbride.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

YAY!! I love comments! Please be aware that I reply to comments via email; please have an email associated with your account so we can chat!

Popular Posts